loading...
کسب درامد اینترنتی
جواد بازدید : 1451 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (1)

PTC یا کسب درامد به ازای کلیک یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روش های کسب درامد از اینترنت هست.

 

کسب درامد از این روش به این صورت هست که تو سایت های ptc چندین تبلیغ وجود داره. شما بر روی این تبلیغات کلیک میکنید، اونا رو برای مدتی مثل 15 ثانیه مشاهده می کنید و در ازای اون سایت به شما یه مبلغی که حدودا 10 تومن هست می ده

 

 احتمالا می گید با 10 تومن چی کار میشه کرد؟حالا من فوقش روزی 30 تا تبلیغ ببینم.میشه 10*30=300 تومن.با روزی 300 تومن مگه چی کار میشه کرد؟

خب سوال خوبیه. بله شما درست می گید. 300 تومن ارزش زحمت رو نداره اما درامد اصلی از این سایت اصلا اینطوری نیست. تو این سایت ها یه چیزی به اسم زیرمجموعه هست. در واقع تمام کاربران این سایت ها زیر مجموعه یکدیگرند. وقتی شما یه زیر مجموعه دارید، از کلیک اون هم یه درامدی کسب می کنید. مثلا یه سایت می گه من برای هر کلیک زیر مجموعه شما بهتون 4 تومن می دم. خوب اگه شما 300 تا زیر مجموعه داشته باشید و هر کدوم روزی 4 تا تبلیغ رو مشاهده کنند، درامد شما به این صورت هست:

4 تومان* 300 زیرمجموعه* 4 تبلیغ =4800 تومن

خوب همون طور که دیدید شما می تونید با این تعداد زیر مجموعه روزی 4800 تومن درامد داشته باشید. البته این فقط یه مثال بود و درامد شما میتونه خیلی بیشتر از این باشه. ضمنا ممکنه زیر مجموعه شما کرایه ای باشه که در این صورت ماهانه یه مبلغی از سود شما برای اجاره زیر مجموعه کم میشه. در مورد زیر مجموعه های اجاره ای در ادامه همین پست توضیح می دم.

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

خوب الان یه سوال پیش میاد که چجوری باید زیر مجموعه داشته باشم؟

2 تا راه برای داشتن زیرمجموعه اجاره ای هست:

الف)اجاره کردن زیر مجموعه: در این روش شما با پرداخت یه مبلغ مشخصی به سایت (می تونید این پول رو با مشاهده تبلیغات همون سایت به دست بیارید) چند تا زیر مجموعه برای یک ماه اجاره می کنید.

تو این یک ماه از هر کلیک زیرمجموعه مبلغ معینی رو دریافت خواهید کرد.

بعد از یک ماه شما می تونید اون زیر مجموعه رو بازم تمدید کنید. اگر هم چند روز بعد از اجاره دیدید که زیر مجموعه غیر فعال هست و هیچ کلیکی نمی کنه، می تونید با پرداخت مبلغ ناچیزی اون رو بازیافت کنید. یعنی بجاش، یه کاربر دیگه رو به عنوان زیر مجموعه داشته باشید.

حالا یه مثال برای روشن شدن درامدتون از زیر مجموعه های اجاره ای می زنم:

سایت باکس 24 که یکی از بهترین سایت های PTC ایران هست، به ازای هر کلیک زیر مجموعه 2 تومن میده. میانگین کلیک زیر مجموعه های من 10 هست.(این میانگین در سایت ها می تنه متفاوت باشه). فرض کنیم شما 1000تا زیرمجموعه دارید. هزینه کرایه کردن هر زیر مجموعه در ماه 280 تومن هست. پس هزینه 300 زیر مجموعه در ماه:

1000*280=280000 تومن(دویست و هشتاد هزار تومان)

و پولی که شما از کلیک های این زیر مجموعه ها دریافت می کنید:

 

 

1000 زیرمجموعه* 10 کلیک* 2 تومان*30 روز=600000 تومان(600 هزار تومان)

 

سودخالص ماهیانه شما: 320 هزار تومان فقط از یک سایت

 

تازه این فقط برای 1000 زیر مجموعه بود(در عضویت معمولی می تونید تا 1000 زیر مجموعه اجاره کنید)  و در صورتی که عضویتتون رو ارتقا بدین، هم می تونید زیرمجموعه بیشتری اجاره کنید و هم مبلغ دریافتی به ازای هر کلیک زیر مجموعه بیشتر میشه.

 

سوال:خوب من که می خوام ماهی 300 هزار از این سایت درامد داشته باشم، 280 هزار برای کرایه زیر مجموعه از کجا بیارم:

لازم نیست از جایی بیارید. شما در ابتدا با مشاهده تبلیغات در روز 200 تومن بدست میارید. بعد از چهار پنج روز با درامد کسب شده سه تا زیرمجموعه اجاره می کنید.حالا درامدتون حدودا دوبرابر شده و می تونید در زمان کوتاه تری تعداد بیشتری زیر مجموعه اجاره کنید. به همین ترتیب هر روز زیر مجموعه بیشتری اجاره می کنید و درامدتون بیشتر میشه.

حداکثر زمان برای این پروسه بین 5 تا 8 ماه هست. ولی اگه خواستین زود تر به درامدتون برسید، می تونید سرمابه گذاری کنید.

سوال:این وسط این سایته چه سودی میبره؟

باید بگم که سود این سایت ها خیلی خیلی بیشتر از درامد شماست! این سایت های منابع درامد بسیاری دارند که چند تاشون رو اینجا میگم:

1) وقتی شما تبلیغی رو مشاهده می کنید و 10 تومان دریافت می کنید، سایت از صاحب اون تبلیغ 30 تومان به ازای هر کلیک دریافت کرده. یعنی 10 تومن از این پول به جیب شما و 20 تومنش به جیب سایت میره.

2)بنر های تبلیغاتی که تو سایت شما مشاهده می کنید.

3) خیلیا هستند که برای سرعت بخشیدن به درامد زایی شون، در ابتدا مبلغی رو به عنوان سرمایه گذاری وارد سایت می کنند. صاحب سایت هم می تونه اون مبلغ رو تو جاهایی مثل بورس و فارکس استفاده کنه و تو یه ماه سه برابر اون پولو به دست بیاره.

 

خوب حالا می رسیم به دومین  راه جذب زیرمجموعه:

 

ب)زیر مجموعه مستقیم: این نوع زیر مجموعه مستقیما و توسط تبلیغات شما عضو سایت میشه و شما هم به ازای هر کلیک اون مبلغ مشخصی رو دریافت می کنید.

جگونه زیرمجموعه مستقیم جذب کنیم؟

تو تمام سایت های کلیکی اگه به پروفایلوتن برید، یه بنری رو می بینید. شما می تونید اون بنر رو تو سایت یا وبلاگ یا هرجای دیگه بزارید. هر کسی که با کلیک بر روی بنر شما عضو سایت بشه، زیر مجموعه مستقیم شما محسوب میشه.

این زیر مجموعه ها برای همیشه متعلق به شما خواهند بود و لازم نیست که هر ماه پولی رو برای تمدید اونا بپردازید.

 

سوال: با دیدن کلمه زیر مجموعه یاد شرکت افتادم. نکنه این ها هم سایت های هرمی هستند؟

به هیچ وجه. اصلا اساس فعالیت این سایت ها با سایت های هرمی فرق می کنه. مگه هر جایی کلمه زیر مجموعه بود کلاه برداریه؟ این سایت ها برای مشاهده تبلیغ یه درصدی از سودشون رو به شما میدن. در حالی که خودشون هر ماه 10 ها میلیون سود می برند.

 

سوال:این سایت ها مجوز دارند؟

 

 بله تمام سایت هایی که در این پست معرفی میشند در ستاد ساماندهی ثبت شده اند و میتونید با مراجعه به سایت مدارک مربوط به اون رو هم ببینید.

 

شما می توانید لیست برترین سایت های کلیکی ایران را در این پست ببینید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سبحان بیرانوند در تاریخ 1392/09/15 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

سلام
من سبحان بیرانوند مدیر وبلاگ حسین علیه السلام
همون بچه باحالا قدیم
اگه منو لینک کنید منم وبلاگ شما رو تو لینک هام میزارم منتظر خبر لینک شما میمونم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
کسب درامد اینترنتی سال هاست که مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده. در حال حاضر هزاران نفر از مردم سراسر دنیا از اینترنت درامد قابل توجه و ثابتی دارند. در این وبلاگ به آموزش روش های کسب درامد از اینترنت خواهیم پرداخت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 1,388
  • بازدید سال : 9,240
  • بازدید کلی : 168,057