loading...
کسب درامد اینترنتی
جواد بازدید : 3018 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (19)

 

  سلام دوستان

تو این پست می خوام برترین و مطمئن ترین سایت های کلیکی ایران رو معرفی کنم

اول اینکه اگه در مورد PTC و کسب درامد از سایت های کلیکی اطلاعات ندارید حتما این پست رو ببینید:


 PTC چیست؟ معرفی PTC و آموزش های مرتبط آن

 

 و اما لیست این سایت ها:

نکته: این هشت تا سایت که در این پست معرفی می شوند، همگی جزو برترین و معتبرترین سایت های کلیکی ایران هستند و من در همشون فعالیت کردم و ازشون دریافتی داشتم.

 

 پیشنهاد می کنم که در تمامی این هشت سایت عضو شوید.فعالیت در همه این سایت ها مجموعا روزی 40 دقیقه هم از وقت شما را نمی گیره ولی با مدتی فعالیت می تونید مثل من به درامد بسیار خوبی برسید.

  

برای ورود به سایت ها بر روی بنرشان کلیک کنید.

 همچینین می تونید لیست برترین سایت های کلیکی خارجی را از این لینک مشاهده کنید

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دوستان اینو بگم که من خودم تو 15 تا سایت ایرانی عضو هستم، اما چون بعضی از آن ها ممکنه اسکم بشن، سعی کردم سختگیرانه عمل کنم و سایتایی رو معرفی کنم که هم سود بالایی دارند و هم احتمال اسکم شدنشون خیلی پایینه. یعنی بهترین باکس های ایرانی.

 

نکته دوم اینکه بعضی سایت ها هستند با این مثل سایتای پایین معتبرند، اما یا قوانین بسیار سختگیرانه ای دارند، یا سودشون خیلی پایینه، یا کاربرا رو مجبور به سرمایه گذاری می کنند و یا اصلا سود ندارند. از جمله سایتایی مثل یک باکس که برای استاندارد ها کلا سودی نداره و برای ارتقا یافته ها هم سودش خیلی کمه. این گونه سایت ها معرفی نخواهند شد.

 

 

  سایت اول: پیکوباکس

از جمله ویژگی های فوق العاده پیکوباکس، با برنامه بودن و مدیریت بسیار خوب و همچنین پشتوانه مالی این سایت است. سود سایت هم بسیار خوب هست و از نظر من یکی از سایت های PTC آینده دار خواهد بود. تا به این لحظه 120 میلیون تومن به کاربراش پرداختی داشته.

 تعداد اعضای پیکوباکس تا این لحظه 14000  عضو هست.

 اگه قصد فعالیت فقط تو یک سایت رو دارید، حتما تو پیکوباکس فعالیت کنید. هم سودش فوق العاده هست و هم بسیار مطمئنه. اینو با چند روز فعالیت تو سایت متوجه میشید.

واقعا سایت محشریه و از هر لحاظ عالی هست.حتما توش عضو بشید.
پیکوباکس

 

 سایت دوم: آواباکس

یکی از سایت های کلیکی واقعا خوب همین آواباکس هست. مدیر این سایت فقط به فکر سود خودش نیست و برای افزایش درامد کاربرا هم برنامه داره.

سوددهی سایت در حد بسیار خوبیست. همچنین زیرمجموعه های فعالی داره. از لحاظ اطمینان هم شک نکنید  با برنامه هایی که داره سایت معتبریه و اسکم نمیشه!

 حقیقتا آواباکس یکی از سایتای فوق العاده کلیکی هست و شدیدا پیشنهاد می کنم توش عضو بشید.

 مجموع پرداختی ها:46 میلیون تومان

تعداد اعضای سایت: 4000 نفر

برای ورود به سایت اینجا را کلیک کنید.

آواباکس

 

  

  

 نکات مهم:

1-دوستان همون طور که گفتم همه این سایت ها جزو معتبرترین سایت های کلیکی ایران هستند و سوددهی بسیار خوبی دارند.سقف سود خالص شما از هر سایت  300-500 هزار تومن خواهد بود. یعنی اگر در یک سایت بتوانید عضو طلایی شوید، تا 500 هزار تومن ماهیانه سود می کنید.

می تونید با خیال راحت در تمام این سایت ها فعالیت کنید.

 2- با این که این سایت ها معتبرترین و مهترین در ایرانند، با این وجود من نمی تونم ماندگاری این سایت ها رو 100 درصد تضمین کنم. یعنی هیچ کس نمی تونه. ولی اینو اطمینان میدم که برترین سایت های ایرانند

3-در کارکردن با این سایت ها برای صرفه جویی در وقت، باید هر سایت رو در یک پنجره (window) جدید و مستقل باز کنید. دقت کنید منظور من tab نیست، بلکه یک پنجره جدیده. شما می تونید 8 تا پنجره جدید باز کنید و همزمان تو هر 8 سایت کلیک کنید.

4- بنده به هیچ عنوان سایت های اسکم و غیر قابل اعتماد تو این وبلاگ معرفی نمی کنم. همچنین اگه یک سایتو معرفی کنم، حتما درش فعالیت دارم و تستش کردم و همینجوری نمیارم معرفیش کنم. 

5- تو هر سایتی عضو نشید. خیلی از سایت ها سود خیلی خیلی بالایی می دند اما باید بدونید این سایت ها یا ورشکست می شودند و یا از اول کلاهبردار بوده اند. 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1396/01/09 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

یکم درمورد سرمایه گذاری توی نئوباکس توضیح میدید؟

این نظر توسط حسین جلیلی در تاریخ 1394/04/22 و 10:29 دقیقه ارسال شده است


با سلام
سایت استارتاپی شهر فردا

این سایت محلی برای معرفی ​\" کسب و کار ها​\" و ​\"اتفاقات و رویداد​\"​های​​ کشور ​هستش و هم اکنون نیز در حال توسعه امکانات و ارائه خدماتی بهتر و متفاوت تر ​هستیم.

بزودی امکا​نات زیادی​ برای ​بخش ​همایش ها و رویداد ها ​و ​بخش مکان اضافه میشه​که داریم روش کار می کنیم.​
یکی از امکاناتی که به زودی اماده میشه امکان ثبت نام آنلاین در همایش ها و پرداخت هزینه ثبت نام در همایش های کشور در سیستم خواهد بود .
شما می تونین در معرفی این استارتاپ ​حامی ما باشین؟



این نظر توسط rebin در تاریخ 1392/09/10 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز سلام
سایت پیکوباکس در زمینه سرمایه گذاری سود بسیار بالایی میده، به نظر شما ریسک بزرگی نیست سرمایه گذاری در این سایت؟
نظرتون رو برام بزارین دوست عزیز
پاسخ : سلام دوست عزیز
همیشه گفتم برای سرمایه گذاری اولویت اولتون سایتای خارجی باشه.

اما سایت پیکوباکس هم جزو مطمئن ترین سایت های ایرانه و پرداختی هاش بسیار منظم و دقیق هست.

این که سود بالایی میده هم نمی تونه دلیل بر کلاه برداری باشه.

البته هیچ کس هم نمی تونه ماندگاری یک سایت رو 100 درصد تضمین کنه

به هر حال شما اگه قصد سرمایه گذاری دارید پیشنهاد می کنم تو سایتی مثل نئوباکس سرمایه گذاری کنید.

اگه بازم سوالی داشتید بفرمایید
موفق باشید

این نظر توسط امير در تاریخ 1392/09/08 و 6:31 دقیقه ارسال شده است

آهاي مردم تورو خدا عضو تئوباكس و باكس24 نشيد اين سايتها هردو كلاهبردار هستند به هيچ عنوان پرداختي ندارند فقط براي گمراه كردن مردم به عده ايي مبلغ ناچيز پرداخت ميكنند
پاسخ : ما هم که معرفی شون نکردیم!
ولی به نظر من کلاهبردار نیستن و بر میگردن

این نظر توسط nematn9 در تاریخ 1392/09/03 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

سلام نظرتون در مورد توباکس چیه ؟چرا باوجود 4 سال تجربه کاری ولی اسمش تو سایتهایی که معرفی کردین نیست؟
پاسخ : سلام
توباکس 4 سال تجربه کاری داشت اما الان سه چهار ماهه هیچ پرداختی نداره
وضع توباکس بدتر از این حرفاست و امیدی به بازگشتش نیست
پول خیلی ها رو خورده

این نظر توسط sAhAnd در تاریخ 1392/09/02 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
سایت هایی که گذاشتی انصافا معتبرن .
از این لحاظ ممنون که هر سایتی رو تا وبلاگت نمیزاری
از اینکه باکس 24 رو حذف کردی هم ممنون
اینجوری فقط مردم گمراه میشدند

یه پیشنهاد دیگه
من یه ایده فوق العاده در زمنیه PTC و کسب درامد اینترنتی دارم ولی تنها نمی تونم انجامش بدم
اگه مایل به همکاری هستی اطلاع بده . ایده عالی هست

شکلکشکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز
در مورد پیشنهادتون اگه واقعا ایده خوبی باشه حاضر به همکاری هستم
با ایمیل در تماس باشید...
ممنون

این نظر توسط امير در تاریخ 1392/09/02 و 14:04 دقیقه ارسال شده است

باكس 24 كلاهبرداري پول منو خورد هيچ كس تو باكس 24 ثبت نام نكنه
پاسخ : منم گفتم باکس 24 فعلا پرداختی نداره
اما این دلیل نمیشه که پول شما رو خورده باشه
مشکلات سایت در حال حل شدن هست و به همین خاطر این باکس رو معرفی کردم و گفتم سرمایه گذاری توش نکنید

ویرایش: سایت باکس 24 از لیست حذف شد. هر چند به نظر من دوباره بر میگرده اما حذفش کردم تا زمانی که مشکلاتش حل بشه.

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/09/02 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

سلام
من تازه با ptc و کسب درامد از اینترنت آشنا شدم
خوشحال میشم منو از طریق ایمیل راهنمایی کنیشکلک
پاسخ : سلام
منم خوشحال میشم راهنماییتون کنم
هر کمکی نیاز داشتید من در خدمتم

این نظر توسط samir در تاریخ 1392/09/01 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

اینو به عنوان کسی که 2 ساله تو ptc فعالیت داره و ماهی 3-4 میلیون درمیاره میگم:
تو ایران هر سایتی ماهیانه بالای 500 هزارتومن بده اسکمه
البته این قضیه تو سایت خارجی نیست. من با نئوباکس روزی 20 تا 30 دلار در می آرم
پاسخ : سلام
منم تا حدودی با نظر شما موافقم
سایتای این پست هم همشون ماهانه حداکثر 400-500 تومن میتونید ازشون برداشت داشته باشید

ولی این حرف شما کلی هست و ممکنه یه باکسی باشه ماهانه بیشتر از اینا بده و اسکم هم نشه.
هرچند هنوز چنین سایتی تو ایران نیست!


این نظر توسط nematn9 در تاریخ 1392/08/29 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

سلام
سوال داشتم میخواستم بدونم اگر بخواهم هزینه کنم و طلایی بشم در سایتهای ایرانی شما کدام رو پیشنهاد میکنیدو در سایتهای خارجی چه طور؟
پاسخ : سلام
بستگی داره به این که تو چند تا سایت می خواید طلایی بشید؟

بین سایت های ایرانی و خارجی من پیشنهاد می کنم که اولویت اولتون سایت نئوباکس باشه
تو این سایت شما حدود 400 تومن سرمایه گذاری کنید و حسابتون رو به گلد ارتقا بدید و برای بقیه پول زیرمجموعه اجاره کنید.
فقط قبلش چند تا استراتژی مدیریت زیرمجموعه تو سایت نئوباکس رو بخونید.

تو سایت های ایرانی هم اگه میخواید سرمایه گذاری کنید اولویت اولتون آواباکس باشه. باکس مطمئنیه
اولویت بعدی تون هم میتونه سایت های گروه بردیا باشه.

موفق باشید


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
کسب درامد اینترنتی سال هاست که مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده. در حال حاضر هزاران نفر از مردم سراسر دنیا از اینترنت درامد قابل توجه و ثابتی دارند. در این وبلاگ به آموزش روش های کسب درامد از اینترنت خواهیم پرداخت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 1,393
  • بازدید سال : 9,245
  • بازدید کلی : 168,062